1403-01-04 09:15
452
0
89269
«مشارکت مردم» رمز موفقیت در اجرای طرح‌های ملی؛

رتبه‌های برتر کشوری ساخت مسکن روستایی به گلستان رسید

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از کسب رتبه‌های برتر کشوری در ساخت و تامین مسکن روستائیان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سیدمحمد حسینی از کسب رتبه‌های برتر کشوری در ساخت و تامین مسکن روستائیان خبر داد و اظهار کرد: «مشارکت مردم» رمز موفقیت استان گلستان در اجرای طرح‌های ملی است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، با استقبال گسترده و مشارکت ارزشمند روستائیان، استان گلستان موفق به افزایش سهم اعتباری خود از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساخت ۷ هزار واحد مسکن روستایی به ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در روستاها شدیم که این امر نتیجه نقش دادن به مردم و مشارکت آنان در اجرای طرح‌های ملی است.

حسینی با اشاره به سهم ۲ تا ۴ هزار واحدی استان گلستان در برخورداری از اعتبارات ساخت مسکن در سنوات گذشته گفت: مجموعه مدیریتی استان گلستان از سال گذشته با دنبال کردن دو سیاست «خدمت ائتلافی» با لحاظ کردن مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان با بنیاد و «نقش دادن به مردم در اجرای طرح‌ها»، افزایش ۱۰۰ درصدی برخورداری مردم شریف استان از اعتبارات ملی را هدف‌گذاری و دنبال کرد.

وی توضیح داد: با مشارکت ارزشمند مردم، افزایش بیش از ۱۰۰درصدی سهم استان از اعتبارات ملی و به تبع آن برخورداری روستاهای استان از طرح‌های توسعه‌ای و محرومیت زدایی و جهش در تولید مسکن روستایی سهم استان گلستان شده است.

حسینی ابراز امیدواری کرد با ادامه این برنامه‌ها و افزایش مشارکت‌ها، شاهد عمران و آبادانی روستاها و برخورداری بیش از پیش مردم شریف استان در بخش‌های مختلف باشیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.